Toppenfredag

JAG KLARADE AFFÄRSREDOVISNINGSTENTAN! Detta betyder att jag har skrivit min sista tenta! Sista tentan, sista föreläsningen.. ååh det börjar närma sig ett slut :)
 
Som alla andra fredagar har det varit en toppenfredag! Skrivit på C-uppsatsen med Sandra, varit hos optikern (ja, min huvudvärk berodde verkligen på synfel.. Hur kan jag ha undgått min förvärrade syn??) och fikat på Espresso House två gånger. Först med Sandra, Henke och Tobbe och sen med Max. Tror hela Kalmar var sugna på det nyöppnade caféet så det var sjukt mycket folk! :)
 
Ikväll ska jag och Sandra ha en lugn kväll, surprise surprise. Det blir spakväll med fruktfat och filmmys :)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0