Snart Stockolm!

Imorgon blir det en bilfärd till Hultsfred. Ska ha ett möte för kandidatuppsatsen. På kvällen är det inval av nya introduktionskommittén. Äntligen ska jag lämna över min post och det känns fantastiskt. Har haft så otroligt kul och lärt mig massor, lärt känna nya människor och fått varit med om en hel del! Men nu känner jag att det är dags att låta någon annans energi få spira. Jag är helt enkelt väldigt klar.
 
Sen åker jag till Stockholm som sagt, yaj. Träffa familjen, systrarna, Tone, gå på WiMP Session på Story Hotel (och förhoppningsvis träffa lite folk från aftonbladet där), shoppa och se Swedish House Mafia - TWICE!!! Har biljett till torsdagen då jag ska gå med Joanna. Men så ringde Calle idag och frågade om jag kunde tänka mig att gå och vara hans dejt på fredagen. Det tackar jag givetvis inte nej till!
 
Ikväll när jag kom hem från träningen så hade Henke och Sandra satt igång med lussebullsbak! Nu har vi tagit adjö av hösten och välkomnat julen :)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0