Promise

Startade på gymmet. Fortsatte sedan med att bevisa för Sandra att jag minsann kan köra bil och styrde mot Hultsfred. Hade uppsats-möte som gick strålande bra! Det är en lång väg kvar med uppsatsen och många frågor är mer än obesvarade, men jag är övertygad om att det kommer bli superb! Sedan åt vi lunch i Hultsfred, konstaterade och detta förmodligen är den sista (om inget framtida branschmöte kan komma att hållas där..) och tittade på människor.. Sandra kom med ett klokt påstående "Hultsfred är platsen Gud glömde." Och sedan körde vi hem. Gick till frisören och klippte av 5 cm, fick brilljanta tips och ett studentvänligt pris! Sedan var det dags för IK-inval - ÄNTLIGEN! Är övertygad om att vi valt in ett toppengäng som kommer göra ett grymt jobb!
 
Kvällen avslutades med packning, varm choklad och lussebulle. Nu ska jag varva ner med en bok och sen sova. IMORGON ÅKER JAG TILL STOCKHOLM! Fast självklart avslutar jag med något vackert, Promise ett litet ord med stort budskap.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0