Lullabies

Hej hej. Hemskt mycket hej. Lite smått borttappad. Varannan sekund ledsen för att i nästa ögonblick vara lyckligare än någonsin. Hur kan man vara så? Oacceptabelt. Ikväll ska jag gå och lägga mig med alla tänkbara känslor och imorgon vaknar jag som ett nytt blad i en oändligt lång bok. Och varför inte starta med att springa arslet av sig? Eller ja, det där var nog helt fel uttryckt.. Jag har nämligen universums minsta rumpa så om jag ska träna är det för att bygga upp sittmusklerna och inget annat! Hur som...
 
Hej då instabila lilla tjej - Välkommen starka kvinna! Härmed ska motivationen infinna sig. Hej träning. Hej vänner. Hej familj. Hej kandidatuppsats. Hej jobb. Hej lägenhet! Jaa, jag kan redan nu känna hur jag växte några centimeter och fylldes med ny energi. Vi avslutar detta med en otroligt vacker sång. Yuna med Lullabies
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0