Headache..

Well well. Here I am. Sitter med en dunkande huvudvärk, täppt i näsan och uppsvullna halsmandlar. Huvudvärken beror på att min syn försämras under höst-/vintermånaderna. Ska till optikern på fredag och hoppas jag får nya linser direkt! Tack och lov har jag klarat mig undan sjukdomar hela hösten och jag tror inte den här blir långvarig. Eller asså, det får den inte bli för jag har varken tid eller lust med att vara sjuk. Om ungefär 7 veckor flyttar jag från Kalmar och jag har en del att ta tag  i innan dess. Kandidatuppsatsen, en komplettering, praktikrapporter, case, packa ihop lägenheten, opponering och slutseminarium. Sen kanske man ska försöka hinna hem till Stockholm och fira jul och nyår..
 
I dag skulle jag egentligen gått på BusinESS Day i skolan med föreläsningar och afterwork.. Men kände att mitt huvud ville hem och vila. Det får bli uppsatsskrivande mellan vilandet.
 
Puss

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0