Effektiv dag och det gillas!

Upp tidigt. Skrev klart några delar på c-uppsatsen. Skypemöte med vår uppdragsgivare. Städa lägenheten (över tre timmar!). Tvättade lite och tog tag i sånt där som jag behövt oc velat göra länge!
 
Nu kom jag precis hem från ICA. Handlade på mig massa goda grejer för ikväll då - trumvirvel - kommer mamma och Tomas hit! Åh vad jag saknat dem! Har inte träffat dem sen i slutet av augusti! Så ikväll välkomnar jag dem med en sallad gjort på rostad sötpotatis, fetaost, bacon och avokado, rödvin och sen ost och kex! Längtar extremt mycket :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en jättemysig helg...<3<3<3
Lyssnar på "till dig" ,tänker på dig, gråter och ler om vart annat , du vet precis vad jag vill ha/behöver i musikväg...

2012-11-19 @ 14:46:38

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0