A heart like yours in a time like this

Den här låten kan jag inte sluta älska. Har ett mycket euforiskt minne till denna låt.

Jag skulle absolut se Deportees på Way Out West. Tone, Johanna och Joanna var inte lika överförtjusta och hade kanske hellre suttit i gräset och chillat. Men jag var bestämd. När den här låten kom sjöng jag med som om jag var den enda existerande människan och jag lyckades till och med få Joanna att vråla med. Dock inte lika högt. Dagen efter ville jag inte medge hur hemskt jag sjöng och hur alkoholen hade tagit mig till nya höjder. Oturligt hade Tone självklart fått med allt på film.. Och ja. Jag hade nog haft bättre minnen av den konserten utan den videon. Men jag tackar Tone för de skratt den frambringar! :)
 
 
 
Texten är underbar.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0