2 timmar sömn..

Jag har de senaste dagarna vaknat upp som en ledsen hund. Inte orkat mina morgonpromenader, inte varit sugen på att träna och inte haft något sug efter egentligen någonting. Men i tisdags fick jag nog. Jag tvingade på mig ett leende och satte igång Icona Pops senaste singel och skuttade i väg till bibbla. Sen dess har humöret varit glatt och jag har även fått tillbaka min motivation i skolan. Motivationen har inte riktigt infunnit sig sen i våras. Tror det beror på den enkla anledningen till att jag snart flyttar härifrån och rent mentalt redan flyttat. Men jag kan inte riktigt acceptera detta utan vill krama ut det sista av studentlivet och Kalmar.
 
I dag har jag och Sandra skrivit klart våra fyra rapporter (även då jag bara fick 2(!!!!) timmars sömn inatt..). Lyckades ändå få till ett par sidor med smarta tankar ;) Nu avslutar jag dagen med sambomys och sen flera timmars sömn med den här låten!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0