Spring Festival

Siesta? Pff. Nej på Trädgården anordnades av Sony Spring Festival. Fyra scener. En dag. Extremt många bra artister, allt ifrån Loa Falkman till The Royal Concept. Vad jag gjorde där? Serverade mat till över 1200 hungriga gäster. Var över ett år sen som jag jobbade inom restaurangbranschen men oj va fort man kommer in i gamla vanor! Det är sådan skillnad från mitt vanliga "sitta i bibblan och plugga dag ut och dag in"... Här får man lite användning för kroppen ;)

Träffade på en hel del gamla vänner samtidigt som mitt nät växte sig större, mums! Tack Sthlm för att du har ett sådant brett och vackert utbud av män!

Nu är jag snart hemma och då blir det skjuts i sängen med detsamma! Imorgon väntar min första dag på Rockbjörnen som projektassistent! (kan inte säga det många gånger nog!!) Natti!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0