Silhouettes

Full rulle och inte haft någon tid över för nöjen som detta. Eller okej, jag har helt enkelt bortprioriterat detta. Jobb, praktik, studier, tentor, arbeten, seminarier, opponering och så lite fest på det. Nu lämnar jag Kalmar, om exakt 43 minuter avgår tåget. När jag kommer fram hoppas jag att min mamma står redo att lassa in mina saker i bilen. Att packa för en hel sommar i två små väskor var typ en omöjlig uppgift..

I Stockholm väntar massa nya äventyr! Imorgon börjar jag äntligen träna på Sats igen(!) och på kvällen ska jag jobba mitt första pass på Trädgården. Tydligen ska Sony ha något event där imorgon så en del artister kommer spela - KOM DIT! Sen på fredag börjar min första dag på Rockbjörnen som projekt-assistent. DET kommer bli sjukt kul och förhoppningsvis jävligt lärorikt! Ska bli kul att jobba under Marie Kry också :)

Och nu för precis en timme sen fick jag veta att en kompis har en biljett över till Avicii på Söderstadion! Klart att jag inte tackar nej till det, speciellt inte nu när jag fått en hysteri efter Silhouettes. Sjukt bra låt!




Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0