Nu lugnar vi ner oss va?

Tjejen vaknade. Vandrade i 50 minuter. Åt frukost och begav sig en trappa ner till bilskolan. Fokuserade i 2 timmar och gick sen till Tullslätten för att lapa sol med sina gruppmedlemmar. Delade upp arbetet till en presentation och vandrade hemåt. Gick till bilskolan och fokuserade återigen några timmar på vem som har företräde och hur fort en tung lastbild med släpp får köra på landsväg. Misslyckades tre gånger om. Gick hem och ville gärna slå någon. Det blev för mycket. Inte enbart av själva testet på bilskolan, men huvudet svämmade över. Hur gör man för att fokusera på en sak när alla åtaganden och måsten slutar hålla sin köplats och börjar drar i en? Det var en kaosdag på Nygatan 29A och nu säger jag natti för att förhoppningvis vakna till en ny dag med nya strålar. Pulsen ska ner och jag ska ringa min mor för att berätta hur underbar hon är som orkade lyssna på mig idag.


I lördags när IK hade pizzamiddag innan resten av staben trillade in. I såna stunder finns endast glädje.


Kommentarer
Postat av: limpan!

PUSS FELLE! Låter som att du och jag har varit på krigsstigen båda två idag. Har varit skapligt bitter hela dagen idag! HAHA.. Nya tag imorgon!

2012-03-13 @ 23:47:20
URL: http://olssonlinn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min goa fina fina lillgumma jag finns ALLTID här för dig. Du UNDERBAR puss puss

2012-03-14 @ 09:24:40
Postat av: jenny

Du är så fin Fille! och med italiensk mat, nu vill jag bara ha dig här ‹3

2012-03-26 @ 18:40:18
URL: http://jennas.spotlife.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0