Atlas Hands

"I've got an atlas in my hands. I'm gonna turn when I listen to the lessons that I've learned."

Den är så kort så jag fortsätter att lyssna om och om. Detta är en traditionell, men inofficiell, OC-låt. I mina tankar är det så. Var det inte så här musik lät förut? Singer-songwriter som vi trånade efter. Sen kom pop. Sen kom house. Nu hyllar jag Benjamin Francis Leftwich som hänger kvar. Kanske är det inte den glada musiken vi vill ha när vårens strålar anländer, men det är musik som jag vill uppleva tillsammans med någon annan.



Btw. Rihanna till Peace & Love. Vem vill ta ett glädjeskutt tillsammans med mig?

Kommentarer
Postat av: cronja

Kommer till New York 10 april, biljetter köpt:98kr.

2012-03-10 @ 20:18:46
URL: http://cronja.com

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0