31/3

God morgon! Idag är det mycket smått och gott som ska fixas! Ikväll är det nämligen maskeradbal! Först och främst måste jag införskaffa rekvisita till mitt eget yttre och för säkerhetsskull bör jag inhandla något från systembolaget ifall plan A inte är tillräckligt. Skämt åsido. Sedan ska jag till Palace för att hjälpa Huvudfaddrarna att duka och sedan öva på spexet. Vid fem ska jag, Sandra, Atena och Sanna hem till Nina för en fördrink och sen klackar vi över Esplanaden för att entra maskeradbalen. Tror kvällen kommer bli fantastisk!

Imorgon ska vi ha IK-bakismys och sen nästa vecka är det hemfärd. Längtar så mycket tills jag får hålla om den lilla nykomlingen i familjen! I tisdags fick jag en supersöt systerson och jag är så exalterad!! :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0