020312

Jag är så lycklig nu. Väldigt illamående och mätt, men ack så lycklig! Onsdagen bjöd på förfest som på något sätt övergick till en Fest. Tack till alla som kom! Sen blev det torsdag och jag vaknade alldeles för tidigt för att orka med mig själv. Istället la jag energi på att plocka flaskor och burkar. Avslutningsvis drog jag några svepningar med moppen för att bli av med de sista dropparna som försummats till golvet. Sedan blev jag sängliggande och plöjde SATC. Avslutade dagen med ett träningspass.

Sen kom dagen med stort D. Det kändes som hon lämnade Kalmar för flera månader sedan. Det har hänt så mycket. Jag erbjöd Sandra något så fantastiskt som att ta en låångfika på stan så hon fick glänsa i min blekhet. Detta är förmodligen något jag kommer klaga mycket på, så det är lika bra att ni vänjer er! Äntligen är hon hemma och ikväll ska jag försöka hålla henne vaken tillsammans med The Voice Sverie.



Grattis till mig själv för att jag fick VG på tentan. Aldrig varit så hopplöst omtiverad till något som denna kurs så denna belöning behövdes!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0