Vädervärk..

Usch det här vädret gör att mitt huvud känns som en tickande bomb. Det dunkar något helt absurt och jag häller i mig litervis med vatten. Dock tycker jag mest att det rinner rakt igenom..

Idag är det rätt lugnt på praktiken. Känns lite som lugnet före stormen. Den här veckan kommer jag t.ex. träffa projektledaren för eventet Rockbjörnen, vara med på inspelningar (där även Atena ska vara med sin praktik Ten), sommarfest med Aftonbladet och en massa annat som jag inte kan säga riktigt än :)
Försökte förut ladda upp min nya favorit men hittade ingen bra version på youtube så det får bli senare. Den här låten passar riktigt bra just nu när hösten har hoppat fram. John Mayer med Love Is a Verb som Atena tipsade mig om! :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0