Love Is A Verb

Halsont. Huvudvärk. Typiskt. Varför blir man alltid sjuk när skolterminen säger farväl? Det är som om kroppen tar ett djupt andetag och sen ger sig själv en hård käftsmäll. Jag vet att jag inte tagit hand om kroppen den senaste tiden. Alldeles för lite sömn, för mycket stress, för ovarierad kost och helt utan fasta tider. Innan jag anmälde mig sjuk så tog jag en timmes tid med en kopp té och en ipren i hopp om att friskna till. Det gick inte alls och istället för roliga projekt har jag tvingats ligga i fosterställning, sovit och kollat på film. Känns inte alls kul och jag mår illa, något jag gör väldigt ofta nu för tiden. Dricker för lite vatten? Sover för lite? Ja, det klart man mår dåligt då. Usch och fy!

Hur som, här är musikvideon med John Mayer som jag skrev om igår. Den är så otroligt söt.



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0