Svettig och andfådd - hej

God morgon!
Försov mig lite och kom till jobbet nu. Har en tendens till att köra igång house på högsta volym på väg till jobbet. Detta resulterar i den fördelen att jag vaknar men även något negativt som att jag anländer till jobbet alldeles svettig och andfådd efter att ha försökt hålla samma tempo.. Så nu sitter jag här och försöker lugna ner mig samtidigt som alla andra är på något informationsmöte.
Idag ska jag leka Rockbjörn hela dagen och maila hans kära vänner! Sen efter jobbet ska jag försöka hitta något fint att ha på mig på midsommar. Har jag sagt att jag ska till Varberg tillsammans med Joanna, Elin, Tone, Jennifer, Johanna och Klara? Nähä. Känns som det kommer bli en riktigt kul helg! :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0