Sparkade igång sommaren på fyrtioårsfest..!

Först middag hos Atena. Gjorde Tom Collins-inspirerade drinkar och var, som alltid, oöverens om vilken musik som ska spelas. Vi insåg att solen lurat oss väldigt länge och det var läge att snöra på sig partyskorna och gå. Vi startade kvällen på Story Hotel där vår nyfunna vän Anthony spelade skivor. Han berättade att så fort han slutade skulle han till Älvsjö på en hemmafest där även vi var välkomna att fortsätta kvällen. Vi beslutade oss att hänga med. I taxin fortsätta musikkriget.

Väl framme möttes vi av ett glatt gäng som tog oss in i villan och placerade oss framför ett välfyllt drinkbord. Jag överskattade mina drink-skills och bjöd Atena och Danny på något odrickbart. Sedan hamnade vi på dansgolvet och fick veta att vi hamnat på slutet på en fyrtioårsfest. Vi såg på varandra, svepte den där drinken och dansade till gamla partylåtar någon timme till. Musikkriget tog fart igen.



Idag har jag haft fniss-session med Joanna och mamma. Fick känna mig som 10 igen och må riktigt bra! Jag älskar att umgås med min familj :) Då mår jag som bäst! När jag slutade känna mig bakis tog jag på mig träningskläderna och körde ett box-pass på Sats!

Imorgon fortsätter Rockbjörnen! Ni glömmer väl inte bort SkapaTV?
Imorgon kommer nya filmer med artisten Ulrik Munther. Imorgon avslöjas även vilka priser som ligger i prispotten!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0