Rita Ora

Så fort jag blir frisk ska jag storma in på Sats och springa så snabbt och långt som det bara går. Med den här låten i lurarna är det inte helt omöjligt med ett nytt personbästa trots att jag inte tränat på väääldigt länge.

Satt nyss och slevade i mig lite lunch på en tom redaktion samtidigt som jag googlade på den här artisten Rita Ora. Hon är kosovoalbansk-brittisk och har sen 2009 skivkontrakt med Jay Z's skivbolag Roc Nation. Tycker verkligen hon påminner om Rihanna både utseendet och musiken. Kan inte säga att det var love at first sight, men hon kommer absolut få peppa mig under träningen!
Rita Ora kommer turnera tillsammans med Coldplay nu i sommar.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0