Peace & Love 2012

Åh pratade precis med min roomie Sandra som ska jobba som artistvärd på Peace & Love för Rihanna, Kent, Mumford & Sons och Veronica Maggio! Jag anmälde mig inte ens till att jobba på Peace & Love i år eftersom jag jobbar med Rockbjörnen, men nu känner jag en liten saknad. Var där första gången 2010 och bara festivalade och året efter upplevde jag festivalen på andra sidan stängslet som logevärd på scenerna Utopia, Fantasia och Super backstage. Hade grymt roligt båda åren!
 
Det finns nog inget häftigare än den känslan som infinner sig på en festival. Lycka och euofori. Glädje och kärlek. Att stå i ett par nertrashade converse, tajta jeans-shorts och ett så stort linne att allt innanför blottas tillsammans med ett hav av människor framför en scen är underbart. Allas blickar riktas mot scenen och man vet att snart snart snart kommer man få se den artisten man så länge velat se. Sen vrålar vi så högt vi kan och tror att vi gör artisten stolt och rörd. 
 
Ikväll hade jag velat se Roxette, Lars Winnerbäck och Magnus Uggla. Det hade varit fint. 
 
 

Kommentarer
Postat av: william

gud vad roligt att vara där.D tänk att få se rihanna:DDDD

SV; Naw tackar så mycket:)

2012-06-27 @ 19:03:05
URL: http://funnyones.blogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0