Nu sparka vi igång sommaren

Igår var jag och Joanna hemma hos Werner i Sollentuna och kollade matchen med ett stort härligt gäng! Kom hem rent sent och fick inte allt för många timmar av sömn. Hade nämligen lovat att följa med Joanna till jobbet på morgonen. Hon jobbar på sats så passade på att träna - nu när jag äntligen blivit frisk!! :)

Sen tog jag ett långt och välbehövligt bad med massa tända ljus. Är fortfarande inne på "lära mig ta det lugnt och leva i nuet" och sluta bli rastlös så fort jag har noll saker inplanerade..

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till Atena och Danny. Ska äta middag, göra massa drinkar och sen gå ut. Har inte varit ute sen jag kom till Sthlm så binär det på tiden att vi sparkar igång den här sommaren! Inga planer på var vi ska men är ganska sugen på f12. Hörde annars att Tomas Stenström har releasefest på sommaren - öppet för alla :)

Puss och fest


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0