När arbetet ger resultat!

Igår innan jag lämnade redaktionen tog jag en sista sväng ut i blogg-djungeln. Kollade om det hänt något nytt och oläst. Till min stora förvåning ploppade en mycket vacker bild upp på Camilla Gervides musikblogg. Snabbt som attan ropade jag på Marie som kikade på inlägget och frågade vad detta nu va. "ROCKBJÖRNENS MAIL!" Våra hjärtan tog varsit skutt och jag lämnade redaktionen med ett stort leende på läpparna.
 
Jag mötte upp Joanna & Elin och tog en sväng på stan. Hittade massa fint, men gick tomhänt hem när jag insåg att jag absolut inte hade råd med sådana tygbitar.. Joanna däremot kom hem med vackra ting. Slutade kvällen med att färga hennes hår - hey redhead!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0