Frukostdate med Emelie

Energin är tillbaka. Helt plöstligt fick min syster nog. Nu får du sluta säga att du är trött. Okej sa jag och gick och la mig. Vaknade pigg som.. ja någonting som har extremt mycket energi och sprudlar av glädje. Gårdagen slutade med två träningspass, en effektiv jobbdag, en uppdatering om att jag lever till mina vänner och en inflyttningsmiddag med Joanna. Ja, vi har ju nu tagit över vår storasysters hus! Helt underbart att återigen bo under samma tak som lillasyster - en heeel sommar.
 
Imorse träffade Emelie på Café iL Café på Kungsholmen. RIktigt mysigt ställe! Vi åt frukost och snicksnackade om all mellan himmel och jord. Känns skönt att båda är i Sthlm så vi kan ses ofta! 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0