Förälskad i Anais Mitchell

Ibland överraskar jag mig själv. Kanske till och med överträffar mig själv. Hatkärlek är den spotifylista som jag fyller med låtar jag helt enkelt, under en viss period, inte kan få nog av. Ofta händer det att jag förälskar mig i en låt, kan inte sluta lyssna och spelar om och om och om igen... Men igår upptäckte jag Anais Mitchell's Coming Down på denna lista. Denna låt måste ha trillat in av misstag för jag känner absolut inte igen den från tidigare. Men! Nu tokälskar jag den och jag vet att den har en säker plats i listan och jag låter den stanna.


Bon Iver har gjort en fin cover på låten - se här

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0