Win-win

Natten var en helvetesnatt. Först kunde jag inte sova, vilket är vädligt ovanligt då jag oftast somnar i samma sekund som huvudet lägger sig till rätta mot huvudkudden! När jag väl somnat så sov jag så oroligt och vaknade väldigt många gånger. Hela kroppen kändes alldeles stel och mörbultad efter Bodypumpen igår. Tog tyngre vikter än tidigare och det gav sitt resultat..
 
Men om jag inte missminner mig så är träning bästa medicinen mot träningsvärk..? Så imorse mötte jag upp sötaste Tone på Sats Zenit och kämpade på. Träning + kompisdate är en perfekt start på morgonen! Lite frukost på det så är jag redo för en ny arbetsdag :)
 
Söta Tone i Varberg på midsommar! :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0