True story

Nej. Nej. NEEEEJ. Har hittat två billiga biljetter till WOW och lovade att betala dem igår kväll. När jag kom hem, trött och hungrig, var bankdosan spårlöst försvunnen. Nu på morgonen, efter ett antal förlåt-jag-vill-verkligen-ha-biljetterna-lovar-att-lösa-detta-till-ikväll-sms får jag veta att bankdosan följde med syrran till Marbella. Tydligen kan Joanna inte betala biljetterna därifrån. Varför tar du med den dit om den inte kan användas? Hon säger att man vet aldrig vad som kan hända. True Story. Hoppas bara att det finns en extra bankdosa hemma hos mamma, annars är blir det inget WOW. True Story.
 
 
Nu ska vi iväg och äta lunch på World Trade Center. Unnar mig en lunch med mina arbetskamrater en dag som denna. Matlåda är en mycket billig sak, men ack så tråkigt i ensamhet.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0