Terrible Love

Lunchen är snart slut och jag använder de sista minuterna till att få inspiration. Har letat sista minuten-resor för mig och Jenny men det ser dystert ut. Det är väldigt dyrt nu och har än så länge inte hittat en resa under sex tusen kronor. Mycket pengar för någon som försöker leva en hel sommar på CSN. Såå just nu ser det ut som om jag kommer bli kvar i Sverige. Kanske blir några dagar på landet och några festliga nätter i Stockholm. Det låter faktiskt inte så dåligt! :)
 
Mitt i all rese-hets så dök Birdy upp. Fantastiskt vackert. Såg även att Linn haft koll på Melody Club som i dagarna släppte nytt material. BIG LIKE.
 


Kommentarer
Postat av: linn

klart det måste finnas något billigt ställe ni kan åka till min sköna :) OHJA, det nya där med Melody Club, fint det, riktigt bra :)

2012-07-12 @ 21:24:39
URL: http://olssonlinn.blogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0