Måååndag

Fredag. Utgång på F12. Lördag. Träning och systerkväll. Bakade cheesecake och började kolla på game of thrones. Söndag. Fika med Nina, Atena och Spe på café string och sen lite shopping.
 
En ny vecka och denna kommer bli lugn. Lugnt på jobbet. Lugnt hemma då Joanna åker till Marbella. Lugnt i hela Stockholm då varenda stockholmare flytt stan. Ja det blir en lugn vecka. Måste klura ut vad jag vill göra nästa vecka när jag är ledig. Åka iväg? Kalmar? Utomlands? Landstället? Vara kvar i Stockholm? Åååh jag är så vilsen.
 
 
Nu ska jag iaf sätta igång med mitt senaste projekt. Detta kommer verkligen sätta mig på prov! :)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0