Linnea Henriksson

Har precis haft möte med Live Nation. Fick en trevlig liten present. För många kanske den inte är så jätterolig, men jag är lite gammalmodig av mig och gillar fortfarande plattor. Gillar att lägga skivan i spelaren och lyssna från spår 1 till sista tonen. Jag och Sandra lyssnar alltid på CD-skivor i Kalmar! Mysigt liksom. Sen har jag ju min dröm om att ha ett musikrum..! Där kommer Linnea Henriksson ha en given plats.
 
Har ni lyssnat på hennes debut-platta? Om inte så tycker jag ni ska göra det direkt - Till mina älskade och älskare. Ni kan stryka Idol-stämpeln direkt. Linnea är grym! 
 
 
Nästa vecka är det Linnea Henriksson som dyker upp i SkapaTV!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0