Ikväll skiter jag i

Alltid lika spännande med sommar-plågor. Ännu en one-hit wonder eller är det en nyupptäckt stjärna. Lady Gaga tillhörde i mina öron kategorin one-hit wonder med sin första singel Just Dance. Jag visade mig ha katastrof-fel och idag beundrar jag henne verkligen. Finns det någon kvinnlig artist som konkurrerar med henne? Är det någon som ens är i närheten? Rihanna möjligen, men nja. Varje låt blir en hit och Lady Gaga sätter trender som ingen annan kan göra. I allt från musik, budskap, musikvideos och konserter. 
 
Ingen kan väl ha missat Alina Devecerskis Flytta på dig? En given sommar-plåga och snart sönderspelad låt. Men innan vi hunnit tröttna på denna låt har hon nu släppt sin andra singel Ikväll skiter jag i allt. Är den lika bra? Jag hade svårt att börja gilla hennes debut-singel och detsamma gäller denna. Jag måste låta den sjunka in. Kan vi räkna med Alina i framtiden eller kommer hon tillhöra 2012's historia?
 

Kommentarer
Postat av: linn

WOHOOO, bra skit! den ska vara med i introlistan när den kommer upp på spottan :)

Svar: Jajamänsan! ;)
Felizia Uggla

2012-07-05 @ 20:51:28
URL: http://olssonlinn.blogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0