Hate being sick and alone in my big big big house

Tisdagskvällen spenderades med Jenny. Men på vägen hem började jag må illa. Illamåendet tog över hela natten och jag fick inte många sovtimmar. På morgonen mådde jag fortfarande dåligt och jag ställde in min träningsdate med Tone. Efter någon timme till insåg jag att jag inte skulle kunna jobba.. Det blev en heldag i sängen med filmer som sällskap. Kroppen mådde bättre men huvudet desto sämre. Tycker verkligen inte om att vara ensam. Till slut blev jag så nedstämd att jag började prata med mig själv. Vet inte om det gjorde saken bättre.
 
Vaknade lite ledsen och tvingade mig iväg till gymmet. Sprang några kilometer och styrketränade resten av timmen. Det och ett samtal med Jenny gjorde mig på mycket bättre humör. Nu sitter jag på kontoret och ska besvara ett antal mail och sen försöka klura ut hur nästa vecka ska bli... Italien? Gotland? Hrm.. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0