Dubbel-fredags-fika

DUBBELFIKA. Idag var det min, praktikanten, projektassistentens tur att fixa fredagsfika. Nej, detta är ingenting vi på Kampanj brukar göra men jag har väldigt noga redogjort att vi borde införa det. De andra avdelningarna är större och där bjuds det ofta på generösa fikor. Hör och häpna - det behöver inte ens vara fredag för att det ska vara fikatajm!
 
Egentligen skulle jag baka men när jag kom hem igår kväll var mjölet spårlöst försvunnet - förmodligen slut. Så jag tog en tripp ner till 7-eleven och köpte brownies. Senast jag åt dem var i ettan på gymnaiset och vi åt så många att jag aldrig riktigt varit sugen på dem efter det. Men idag beställde mina vänner kladdkaka och detta var det närmsta jag kom. Precis innan vi högg in kom IT förbi och beordrade oss att gå upp på terassen och äta glass. MUMS gånger två alltså. 
 
 
Tänk vad många ord jag fick ur mig om denna fika. 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0