Waiting For Nothing

Pratat i telefon. Duschat. Lagat lunch. Kollat hemresa till Kalmar. Resor till Alperna, Barcelona, Milano och New York. Samtidigt har en och samma låt surrat runt. Jag har inte ens känt för att byta. Enda gången jag klickade på låten var för att lägga in den i min hatkärlek. Det måste betyda att jag verkligen gillar denna instrumentala låt. Den ligger som soundtrack till en film jag inte hört talas om -  Floatin: The Nathan Gocke Story. Blir lite sugen på att se den.



Har ni någon låt som ni bara inte kan få nog av? Och vad tycker ni om instrumental musik? Är det svårare att gilla en låt utan texten?

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Resa till Alperna!

2012-01-05 @ 17:11:39

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0