Vecka 5 - hej

Min lugna helg har gett mig energi i överflöd! Sitter här i mitt rum med Oasis och vill göra något. Det är i såna här stunder jag får för mig att rensa ur lådor, sortera garderoben efter färg eller skriva tusen ord i min dagbok. Jag känner mig lite som en ny människa. Ny vecka imorgon och den har jag sett fram emot! Första tre dagarna är det plugg, körkortsteori och träning (ååh va kul tänker ni men fortsätt läs bara!) sen på onsdag kväll åker jag till Uppsala för att vara med Rebecca! Förhoppningsvis har även Emelie tid att träffa mig :) Vi har inga planer vad jag vet, bara spontant! Sen på lördag ska jag mamma och Tomas på Ola Salo-konsert i Berwaldhallen. Fick biljetterna i julklapp men ingen av oss vet riktigt vad vi kan vänta oss av detta evenemang.

Och sen kommer söndagen och då beger jag mig tillbaka till mitt lilla fina Kalmar!


När jag bodde i Barcelona kom Rebecca och hälsade på under påsken! Här är vi i Sitges - snart två år sen!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0