Var det fredag eller?

Det blev ingen middag för fyra. Inget Nintendo 64-spelande eller flygande Jakob-ätande. Istället sov jag bort eftermiddagen och vaknade upp sämre än tidigare och fick tvingas lämna återbud. Men middagen byter endast datum! Istället har jag bara tagit det lugnt iförd varma kläder och en stor halsduk runt halsen. Svenne funderade på om det var alkoholabstinens. Jag tvekar starkt. Efter fem koppar honungsvatten och en hel dags vilande mår jag iaf mycket mycket bättre. Hoppas inga basilusker anfaller under natten för imorgon ska jag ha lååångfika med Rebecca :) 

Nu ska jag somna till Bon Iver! Kolla in det här klippet, dem är så sjukt musikaliska! Måste nog köra Way Out West i sommar BARA för att få se dem igen. 


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0