Saknade

Pratade precis med min underbara Sandra. Åh vad jag saknar henne! Har inte haft världens bästa kontakt sen vi lämnade vårt bo i Kalmar och hon blev av med sin mobil. Blev dock avbrutna då mamma klagade på mitt starka organ som min farmor så vackert hade uttryckt det. Får ringa henne i morgon och fortsätta vår update.

En annan tjej jag saknar så där hemskt mycket är min lillasyster Joanna som kör sitt sabbatsår i alperna. Den här tiden i Stockholm har inte alls varit sig lik utan henne och jag förstår mer och mer att hon betyder allt för mig. Är verkligen helt underbart att vara bästa vän med sin syster! Hon är fantastisk. Fantastiskt saknad.


På en strand på Playa del Ingles i höstas.


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Fina jag saknar dig så sjukt mycket! Du måste komma hit så jag får visa dig allt! <3!

2012-01-06 @ 15:38:51
Postat av: Anonym

gulle du, saknar dig också. Kom ner till Kalmar nu genast så vi får kramas! :)

2012-01-06 @ 22:35:35

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0