Stressad panna?

En gång påpekade en pojke en fin röd finne på min haka och sa: Finnar på hakan betyder hormoner. Finnar i pannan betyder stress. Om detta nu stämmer så är jag fruktansvärt stressad. Dem ploppar upp i hela pannan och jag berättar för människor om hur stressad jag är. Har idag insett att detta inte beror på skolan utan på det där förbannade körkortet. Så idag tvingade jag mig iväg till bilskolan för att slutföra det där testerna. 6 tester ska klaras av innan jag får göra teoriprovet. För att bli godkänd på dessa tester måste jag ha minst 63 av 70 rätt. Jag har lyckats få 59 av 70 på 3 av 6 tester.. Men bara att görare!

Fick en fråga om hur det är att plugga på Linnéuniversitetet och gå programmet Music & Event Management så tänkte skriva om det lite senare :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0