Mumford & Sons till Hultsfredsfestivalen!



Behöver jag använda ord för att beskriva hur bra bokning detta är? 

Hultsfredsfestivalen har ju absolut den bästa lineupen! M83, The Cardigans, Mumford & Sons, The Kooks, The Cure.. Tror jag måste ta och besöka denna lilla håla på eget initiativ. Pratade nyss med min andra roomie Agnes om vilken festival man ska köra i år. Tycker verkligen inte Peace & Love har det utbud som man förväntat sig av tidigare års bokningar. Way Out West har en del bra bokningar, även om jag aldrig hört talas om Refused.. (Borde jag skämmas?)
Slutsats: Det är ju bara januari. Många månader är ännu kvar för att försöka ändra min inställning.


Nej, men seriöst. vilke följer med till Hultsfred och gör detta till verklighet?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0