Everybody Hurts

Ligger i min säng och mår skit. Halsen är uppsvullen, ögonen svider, snorig näsa.. Är supervarm men är ändå noga med att behålla varma kläder på och en stor halsduk runt halsen. Får för mig att värmen gör kroppen gott! Har iaf ätit middag och ska nog krya ner under täcket, blunda och somna till några vackra låtar. Borde packa inför imorgon, men det blir nog som vanligt en sista minuten-packning. Tåget går inte förrän halv 5 och då ska jag må bra. Måste bunkra upp med Kan Jang, halstabletter, Ibuprofen, massa vatten och vitaminer. Jag har ju längtat så länge till den här helgen!



Jag såg aldrig P3-guld men ser nu att Markus Krunegård spelade. Han släppte nyligen nytt och det är nog inte bara jag som är glad att han är tillbaka. Äntligen gör han lite eget för sitt soloprojekt! Om ni hellre vill se klippet från P3-guld så klicka här! Jag tycker helt enkelt att låten görs mer rättvisa i videon här över :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0