Enda disken man gillar som student!

Jaa, jag var kanske något oklar tidigare idag. Men jag mötte upp mamma och Tomas för att byta hårddisken jag fick i julklapp. Swoop så är den bytt och jag blev även 200 kronor rikare. Nu sitter jag och överför alla tänkbara filer till denna lilla svarta manick så min dator får orken att kämpa för mig ett tag till. Är supersugen på att köpa en ny dator men ajabaja! Är man student så blir det många drömmar som får hålla sig till att vara drömmar en oviss tid. Kanske går drömmer över på vägen och annars får vi väl hoppas på att studierna leder till pengar. Hehee...

Ska göra en liten musikresumé som sagt men tror jag ska knåpa ett tag till på den! Vad gör ni en kväll som denna? Jag saknar min lillasyster som befinner sig på skidåkarort 4-5 månader till. No me gusta. 


Vi två i London i somras! :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0