Dom Andra

Hemma. Lyssnar på Kent. Sandra kom tillbaka till Kalmar med Kent-boxen! Vilken julklapp hon fick! Ett måste i mitt kommande musikrum! Här gjorde jag min Kent-lista för några månader sen. Den ändras hela tiden men just då var det mina absoluta Kent-favoriter.

Albumet Vapen och Ammunition sålde platina gånger 3 och bandet kammade hem 7 Grammisar, 2 Rockbjörnar, 1 Pr Guld. Lyckat album.


 

Vilken är din favorit? Hatade verkligen den här när den sönderspelades på radio, Mtv och det gamla hederliga Ztv. Idag förstår jag inte vad jag tänkte med.


Kommentarer
Postat av: Hannah

min favorit är "det finns inga ord", "töntarna" hamnar på andra plats :)

2012-01-12 @ 21:00:05

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0