Dag 5

Även dag 3 och 4 har nu passerat. Det var en pubrunda som var precis som beräknad - väldigt suddig. Det var ett antal olika pubar med ett antal olika studenter med ett antal olika uppdrag. Vissa friade medan andra omtänksamt masserade oss i staben. Det vinnande laget presenteras imorgon på finsittningen, som avslutar hela veckan. Och självklart kommer nollorna efter denna kväll kunna kalla sig för ettor.

Igår var det många som behövde ta igen sig och skippade aktiviteten Volleyboll. Min kropp sa tydligt nej till denna aktivitet och jag presterade genom att staty-aktigt stå fast på min plats. Någon gång kan en arm tveksamt försökt känna på bollen. Mina lagkamrater fick jobba dubbelt så hårt och detta gjordes med bravur! En fjärdeplats är icke fy skam! Sen gick jag och Sandra hem till oss, åt kebab och somnade till Desperate Housewives.

Idag har jag gjort tre mycket duktiga saker. Duktigt för att ha åstadkommit detta under denna vecka. Långpromenad, pratat med mamma och varit på föreläsning! Om några minuter kommer IK hit för att sätta ihop spexet till imorgon.


Finfinfina IK 12! Blir glad bara av att tänka på er! :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0