060112

Många timmar som inte blev fyllda med sömn i natt. Det var rätt vilda och glada rop som hördes hemma hos oss. Som tur var tog dem guld och min mamma lämnade över nyheten till mig imorse. Helt oentusiastisk about this och jag undrar om jag är osvensk? Satt alla andra uppe i natt och tittade?

Imorse körde jag ett ganska hårt pass på Sats - sjukt skönt! Men inser att jag måste köpa nya skor innan jag får permanenta skador.. Men va dyrt. Nu har jag precis kommit hem efter en fika med ett gammalt ex. Riktigt trevligt! Nu blir det middag och ett avsnitt av min nya favoritserie True Blood. Jajamensan, jag är efter men håller mig till det gamla ordspråket bättre sent än aldrig.

Tack Atena för tispen! :)


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Äntligen! True blood :)

2012-01-06 @ 19:27:44

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0