Tema: Mitt efternamn Uggla

Efter att Volym blev av med mig var tanken att jag skulle traska hem. Men stötte på fyra unga män som skulle ta den vanliga nattvägen förbi Max. Alkoholen hade tagit upp killarna på toppen och dem kom på den ena lustiga kommentaren efter den andra. Tema: mitt efternamn Uggla.

Brukar vara duktig att sätta Iphonen på ljudlös på nätterna och jag tackar mig själv. Halv 3 ringde dolt nummer och lämnade ett röstmeddelande med Magnus Ugglas Gör Mig Till Din Man. Och klockan 4 får jag ett mail innehållande denna text:

Regissör: Linus Karlsson
Skådespelare: Simon Hedström
Producent: Simon & Linus
Narr av: Felizia Uggla
Inspiration: Magnus Uggla
Uggla: Felizia Uggla
Ljudeffekter: Naturligt uggleljud
Natureffekter: Ugglor i mossen

Till Felizia från Linus & Simon. Med kärlek


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0