Old fashion

Kommer ni ihåg när Ztv levde och sände från Hultsfredsfestivalen? När kan det ha varit? Typ runt 2000 o framåt? Det enda jag minns är hur jag aldrig skulle bli en sån där som gjorde såna där saker. På den tiden då mammas ord var lag.  På den tiden då jag inte fick tycka utanför ramarna för vad en 10-åring bör tycka. Filmen Festival skulle aldrig kunna bli verklighet för jag var inte en sån typ. Vilken tur att man en dag vaknar upp från barndomstiden och inser att gränser ska pressas utåt. Sen inser man att gränserna är där man själv sätter dem. Och det är långt ifrån avgjort än!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men pluttan då ....;-) det hjälpte ju tydligen inte att försöka få dig på bättre tankar, nu flänger du runt på allt vad du kommer åt....å jag är avundsjuk och skulle vilja följa med ..... men jag gillar inte att bo i tält....

2012-02-07 @ 13:50:30

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0