Lyckorus!

Ååh vilken otroligt bra dag jag haft! Träffat Marie som berättade att hon vill ha mig som assistent! Marie är projektledare för Rockbjörnen och har gått samma utbildning som jag :) skulle varit hennes assistent förra året men blev lite strul på vägen.. Nytt försök nu då. Håll tummarna för att det lyckas! Sen hade jag ett möte på Warner med Mattias Wachtmeister. Träffade mycket trevliga Armand Mirpour och hans manager, som knasigt nog också gått min utbildning. Ja, här nätverkas det! :)

Nu ska jag träffa min mamma och shoppa! :) hoppas ni haft en lika strålande dag! Puss


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Åhhhhhh! Vad glad jag blev nu! Vad kul älskling! Du får berätta om det när vi skypar nästa gång :D

2012-02-24 @ 21:41:45

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0