Hej tentatid! Jag vet min framtid.

Åh jag är en hemsk hemskare hemskaste bloggaren. Finner mig mycket glad över att ni ändå trycker er in här. Sitter från halv nio på studentbiblioteket och trycker in information. Någon gång runt 6-tiden kurrar magen och det signalerar för hemfärd. Lägger böckerna åt sidan och äter någon maträtt som vi kommer på under tiden den lagas. Sen.. Ja sen, då blir jag rastlös och vi tar använding av vår fantasi. Igår spelade vi TP hela kvällen. Hela kvällen betyder till klockan 22.00 då vi stupar i säng. Idag blev det en barn-spådom-lek. Framtiden lovar mig: Bo i ett hus. Gifta mig med en bratt. Bo i Stockholm. Inga barn. Jobba med ekonomi. FY FAN VA TRIST!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0