Easy Me Down

Lördag. Födelsedag med brunch, bowling, pub-häng och middag på Koh Pangang. Sen åkte vi heem och åt lite mer födelsedagstårta och kollade på de sista minuterna av melodifestivalen.

Söndag. Långpromenad i solen. Shopping. Middag med familjen.

Idag. Tåg från Stockholm till Linköping till Kalmar. Snabbt hem och lämna packningen för att sedan traska ner till skolan och ha Huvudfadder-möte. Det kändes så otroligt bra! Känns som vi lyckats få fram ett riktigt bra gäng! På onsdag har vi möte med hela staben och sen på kvällen blir det förfest hos mig.

Den här låten har blivit min "här-kommer-våren-sång". Jag hoppas inte jag lyckas tröttna på den innan det faktiskt är dags att kliva ut i converse och shorts. Klicka på play och tyck om den lika mycket som jag!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0