Busted!

Jag vet vem som kommer krypa till skolan imorgon! Inget roligt pass idag - vad-plågning skulle jag vilja kalla det! Imorgon blir det det gamla hederliga löpbandet! Har precis sammanställt en träningslista åt Viktor. Det blev mest Kings of Leon och House - för mig fungerar det bäst! Och imorgon börjar jag även träna med aetas.se!

I fredags fick jag hem Peace & Love-dvdn med The Ark-konserten, signerad och klar. Haha, höll på att sätta maten i halsen när jag fick syn på mig själv. Upp med handen i luften, vrid på huvudet och skrik så högt du kan. Ja, nu vet jag hur jag ser ut där i mängden. Hängiven. Borta. Överexalterad. Taggad.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0