Burn Burn Burn

Av någon anledning så blir jag inte superexalterad över sådant som det finländska folket bjuder på. Kanske har det att göra med mina två associationer Mumintrollen och Lordi. Inte så smickrande må jag säga. Men man ska aldrig låta sig luras av en fördom - festivalrykten har nämligen skrivit en recension om en finländsk popduo, som spås ha en succéfylld framtid tillsammans. Eftersom dem släppte nytt album igår, Extinctions, och tyckte namnet Burning Hearts lät festligt var jag bara tvungen att se vad som låg bakom. Jag fann en nysläppt singel, Burn Burn Burn, och kommer fram till att man absolut inte på något sätt bör störas av Finland. En fördom har tvättats bort och jag kan absolut börja lyssna på detta band!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0